unfinished business

5 May

bedolven onder unfinished business, zo voel ik me wel eens – meer nog, onder een lawine.

Dingen die je dagelijks bezig houden, ineens proberen binnen te glippen in je hoofd, en wel meer dan eens een vertekend beeld geven van wat er heeft afgespeeld, gezellig weer een herinnering, wou ik vooral niet in mijn hoofd krijgen terwijl ik de klas probeerde te overtuigen over de argumenten contra rookverbod. maar daar hebben we het later wel eens over.;

we proberen ons te verstoppen achter onze favoriete series, om onszelf niet de indruk te geven dat er ergens toch wel iets mist. Blair en Chuck, zo problematisch maar zorgt toch elke keer voor wat vuurwerk. Om nog maar te zwijgen van het teren op andermans liefdesleven. Zoals mijn goede vrienden die graag een ben en jerry ijsje lusten. weliswaar eten ze dat liever niet op met elkaar, ongepaste situaties vermijden enzo. achja wat wordt er toch allemaal afgelachen, weliswaar nooit verkeerd bedoeld. Je verbergt je achter diverse grapjes, aangename gesprekken en flirterig one liners. Don’t we all.

Om eens terug te komenop onze unfinished business, iedereen heeft dat wel. van school werk tot gecompliceerdere zaken. Mijn unfinished business reiken van A tot Z van Alles behalve onvergetelijk en Zzz heel erg slaapverwekkend. In zo ieder geval , er kan wel eens een leeg gevoel ontstaan. Misschien niet het gevoel dat je arm geamputeerd is en dat het je het nog steeds voelt ja, dan zou het eigenlijk niet zo’n probleem meer zijn omdat je je er helemaal niet van bewust bent dat het er niet meer is. Ja mijn unfinished business reiken van Put yourself in Kate’s dress tot Ik geraak nooit klaar met al mijn schoolwerk voor de examens van Juni.

Het voelt nog steeds alsof ik zaken niet volledig heb afgewerkt , dat het zelf geëindigd is voor dat het begon. Ja je weet heus wel wat ik bedoel. Ik weet helemaal niet wat er mee te doen.Het veranderd steeds nog niets aan de situatie, want je hebt maar een glimp gezien van wat kon zijn, maar vooral wat niet kon zijn. Het is een vervelende situatie. Zo denk jij er waarschijnlijk ook over. Al dan niet in een beter daglicht of nachtlicht van de maan, waar Bruno Mars weer eens op zijn vensterbankje tegen zit  te schreeuwen, hopend da zn lief ooit keer zou antwoorden. Zijn vetkuif doet vermoeden dat de telefoon waarschijnlijk toen nog niet was uitgevonden. Aangezien den Bruno zich steeds afvraagd if she ever hears him calling. Waarschijnlijk niet aangezien hij nog steeds balkonliedjes zit te schrijven terwijl hij die maan op een voetstuk zet. Terwijl hij waarschijnlijk beter gewoon een postduif had gestuurd. anyway Het is uiteraard niet altijd in sommige situaties mogelijk om die onafgewerkte  zaken af te werken. Want soms sta je machteloos. en dan probeer je gedachten maar te verzetten bijvoorbeeld, met ben en jerry ijsjes maar dan zonder die twee vrienden, anders zou mijn ijsje mij niet meer zo bevallen 😉 .Het is ook niet altijd aan mij om  die unfinished business af te werken.dus waarom doen we niet eens allemaal een effortje, en doe jij het voor mij ? 🙂

Leave a Reply

