wachten

30 Mar

Wachten, ik doe niet anders of wachten

Wachten op die stomme bus, die maar tien minuten komt voordat ik mijn trein heb zodat ik moet sprinten en net op de trap het fluitsignaal van de conducteur hoor  en dan weer schoon mag staan wachten op da perron, op de volgende aalter- oostende.

Wachten tot ik zelf eens tot mn zinnen kom , en niet meer zo begin te flippen om het kleinste detail, wat ik moet aandoen, waar ik heen moet gaan. laten we wachten tot ik weet dat ik mag stoppen met mijn eeuwige stelling ” ik heb geen geduld” omdat ik dan weet dat ik niet langer moet wachten en eindelijk ben aanbeland op mijn eindbestemming 🙂

Wachten tot ik iets gevonden heb om mijn tijd niet langer met te verspillen, zoals: tv kijken, op café zitten en naar school t gaan, wachten tot er iets spannend gebeurd, want raar genoeg stoppen meeste conversaties net zoals soaps altijd met een cliffhanger.Ik wacht dan nog maar eens, op een vervolg.Wachten tot het einde van een niet zo aangename bezigheid tot een volgende iets meer plezierige. Wachtend tot de tijd verstrijkt, je niet meer moeten afvragen wat wel en niet te zeggen.   Ik wacht op iemand die mij langer zal interesseren dan enkele wisselde blikken. Het omgekeerde is ook wel eens mogelijk. de dag dat ik niet meer moet zitten wachten op telefoontje, een lach, een blik.  iemand die mij voert in diepe nachten bezaaid mee sterren, hopend dat de nacht eeuwig blijft duren.Wachten we daar niet allemaal op.

 

 

Leave a Reply

