onbezonnen

23 Mar

Je weet niet wat je hebt tot je ‘ t kwijt bent. Het is een stelling die keer op keer is bewezen. Het hoeft dan ook helemaal niet over de liefde te gaan, natuurlijk niet .Vriendschap is even belangrijk, wat zeg ik, veel belangrijker.Zo’n dingen kunnen natuurlijk ook wel een verslavend effect hebben, als een van je vrienden routine word. Je staat ermee op en je gaat ermee slapen, in aparte bedden uiteraard.

Ik verlies wel eens de controle, deze stelling is ook al meer dan één keer bewezen. Ik zeg ook wel eens dingen die ik niet meen of zeg om te provoceren, zonder uitdrukkelijke reden. Ik begrijp soms zelf niet wat er in me om gaat. Ik ben wel meer dan eens verward en reageer me wel eens af, ben te koppig en wil altijd mijn zin. Voor ik het vergeet, ik kan al helemaal niet tegen kritiek. Ik zal het dan ook niet meer proberen het tegendeel te bewijzen.

Het feit dat ik dan niet tegen kritiek kan , dat leidt wel eens tot ongewenste situaties, die al snel escaleren. Voor je het weet ben je terug int begin, ergens eind het jaar 2010 ofzo. Alles wat ik erover kan zeggen, is dan ook dat het me spijt.

Ik ben koppig, todat de ander mij besluit te volgen, en dan ben ik het al lang niet meer, hoogstens een mak lammetje.

Uiteindelijk leek het ook helemaal niet zo’n goed idee en weet ik al helemaal niet meer waarom. Ik kan het niet laten, met je te flirten, want zolang jij er bent, neem ik er genoegen mee dat ik nog steeds single ben. Aan een vriend als jij heb ik dan meer dan genoeg en even ter duidelijkheid, dat is ook het enige wat ik er van wil bekomen. Ik apprecieer je elke dag, al lijk ik dat niet te tonen. Ookal ben je soms verlegen, ik wil je in mn leven. Lijk ik te zeggen dat je karakter mij niet aanstaat, niets is minder waar. Ik begrijp dan ook niet waarom dat nog geen enkel ander meisje de laatste tijd dat heeft opgemerkt.  Het spijt me voor mijn onbezonnenheid en tactloosheid. Zelf  die nieuwe designertassen kunnen mijn humeur momenteel niet bekoren. Het bijt, een plotse enge leegte. En ja het is mijn schuld. I hope you have written the book. forgive forget.

Leave a Reply

