Eerlijk gezegd.

13 Feb

Ik vind het allemaal niet meer zo leuk, eerlijk gezegd.

De vakantie, ik had het nooit gedacht, maar mag wel eens aan zn einde komen, aan de ene kant toch. Ik verveel me dood, kan mn tijd deze week maar half vullen. Terwijl dat vorige week allemaal zo goed ging.Ik heb me goed geamuseerd. Heb me eventjes de koningin gewaand. Ik slaap tot een gat in de middag, en ben zelf nog moe de hele dag door. ik pieker me suf, is er iets die ik mis? waarschijnlijk wel, maar heb helemaal geen zin meer om het nog luidop te zeggen. Ik verveel mezelf, en nog meer de rest van de mensheid. Het zal er ook  niet beteren met die kutdag morgen. Ik haat valentijn, al altijd. Het feit dat al  mn valentijns wat eenzaam waren zal er waarschijnlijk ook wel iets mee te maken hebben, maar het is zo’n commercieeële dag. Net alsof je kan zeggen ” hé lieverd, vandaag hou ik van je, maar vergeet het maar morgen! ” Iemand graag zien, moet je altijd tonen, niet die ene dag op ‘t jaar.

Hoe dan ook, ik word ziekelijk van die meligheid. ik kan sommige koppels wel schattig vinden, en kan er natuurlijk ook wel blij voor zijn. Maar op 14 februari, kan het er echt niet bij voor mij. Ik vind het niet meer zo leuk, eerlijk gezegd. Het vrijgezelleleven is inderdaad wel aangenaam. Je moet niet, never, nooit op tijd thuis zijn omdat je liefje het zegt, je inhouden zodat ze niet gekwetst worden door je onverschillige uitspraken. Je hebt geen ‘discussies” over onbenullige zaken over een situatie die jij niet leuk vond, en dan onterecht werd bestempeld als een discussie. geloof me Ik heb me nog ingehouden hoor ! En vergeet nu maar niet weer het dopje op de tandpasta te draaien ! Of het hek is volledig van de dam.

Ze zeggen dat je niet op zoek mag gaan naar iemand, maar ik ken genoeg voorbeelden van personen die hun ‘ partner’ gevonden hebben door continue te zoeken. Ik geef toe , zoveel zijn het er ook niet. Maar het is toch helemaal niet alsof ze aan je deur komen aanbellen?   Moet ik er dan vrede mee nemen? maar dan word het leven zo saai, niet op zoek zijn. Niet mijn hoofd laten leiden door dubieuze gedachtes. Was toch wel even aangenaam. Ik ben een nogal pessimistisch persoon, dat weet ik langer dan vandaag. Had het een tijdje opgeborgen in die grote valieze onder mijn bed. Maar het leek weer even te ontsnappen. Net zo voor 14de februari.

Leave a Reply

