vergissingen

6 Feb

Soms denk je dat je het helemaal hebt uitgedokterd,

dat je helemaal gevonden hebt en helemaal ondervonden hebt in het verleden  hoe iets in elkaar zit.  Dan denk je dat je weet wat er in de toekomst zal gebeuren. laten we even naief zijn , laten we even dromen. Wel dan ben je goed mis. Vanaf dat ik eventjes ga dromen krijg ik het deksel op de neus. Er zijn helemaal geen zekerheden meer vandaag en al helemaal geen eerlijke mensen. Ok daar ben ik misschien mis, je hebt misschien te eerlijke mensen. En dan heb ik het helemaal niet over sommige kritieken die mensen spuwen. Mensen in de aard van het ligt  aan jou, niet aan mij, of ja toch, nee, niet volledig ofzo.. jaja…

Het interesseert me niet, ookal vind ik het niet leuk. Ik vind het niet leuk om heel de tijd algemeen Nederlands te praten. Kzun vn kleit , en kblijve vn kleit. Ik ben me er heel erg van bewust dat ik veel spellingsfouten schrijf, wrijf het dan ook niet constant in mn neus. Ik heb een buis voor nederlands op mijn rapport, ik weet dan ook wel goed waarom die daar staat. Ik ben het beu, om even niet te mogen dromen. De realiteit is voor iedereen wel eens doorbijten. Is het dan allemaal een vergissing? die keuzes die je maakt , constant, dag in , dag uit. Zit ik dan op het verkeerde pad, weer de verkeerde weg ingeslaan ? Soms is dit spelletje heel vermoeiend. Zowel voor jou , als voor mij. Maar vooral voor mij denk ik.

Het maakt me kwaad, al weet ik niet precies waarom. Ik probeer mn gedachten te zetten van 19.00 uur tot diep in de nacht. Morgen is een betere dag, ééntje mee alle kleurtjes van de regenboog. Of toch naar t schijnt. Morgen blijkt het allemaal geen vergissing meer te zijn.

2 Responses to “vergissingen”

  1. Symbiose February 9, 2011 at 10:34 pm #

    “There are only two mistakes one can make along the road to truth; not going all the way, and not starting.”

    Zolang je je best blijft doen kan niemand je iets kwalijks nemen. En mensen die overdag dromen ontdekken meer dingen die ontsnappen aan de mensen die enkel ‘s nachts dromen.

Leave a Reply

