Randomness

13 Jan

Hallo daar, lezer aan de andere kant van het scherm.

Ik ben Delphine, en ik ben in oktober begonnen met de opleiding journalistiek. Je zult ook snel begrijpen, dat ik nogal moeite heb met algemeen nederlands praten, laat staan schrijven, daar werk ik aan. Maar toch het is een deeltje van mezelf. Jullie zullen er maar rekening mee moeten houden.Ik veronderstel dat het wel handig is, een blog op te starten als toekomstig journalist. Handig – eerder broodnodig denk ik-. Maar wat schrijf je nu allemaal op dat belachelijk klein wit vakje dat wacht om gevuld te worden. duizenden gedachten razen door mijn hoofd, maar wat is nu eigenlijk de bedoeling van dit tijdverdrijf? Mensen mijn mening opdringen? zoals dat ik  de christendemocraten een grote bende zeveraars vind? Of de wereld lastig vallen, met mijn nieuwste aankoop die ik tijdens mijn uurtje ontspanning – die gauw een aantal uurtjes werd – heb gekocht in hartje Brugge? Ok je betrapt me op een leugen, het was al helemaal niet de bedoeling om maar een uurtje te gaan shoppen.

Ik heb nauwelijks tijd voor iets anders dan mijn studies de laatste tijd. Zit er dan iemand te wachten op mijn roekeloos maar soms zo saai liefdesleven? ik dacht et niet?
Het is belangrijk je contacten te onderhouden – en al helemaal je sociale leven, maar ook je vaardigheden , maar je mag zeker niet vergeten wat belangrijk is – je verdere leven. En geloof het of niet, dat start NU .En dat is niet alleen je sociale leven, maar ook je werk of je school. Eerlijk gezegd, ik was alle tijd uit het oog verloren. Want dat was het net dat ik uit het oog was verloren. En ik was al helemaal wat de bedoeling was . Waarom ik  in feite  journalistiek volg. Ik wilde wereld mijn mening opdringen, vervelen met mn verhaaltjes en vooral hopeloze vrouwen – net als ik zelf soms – even laten wegdromen bij zeverartikeltjes over ” vind de ware in 7 dagen” . Wat ja daar doen we het voor, een mens even zien verstommen en lachen bij het idiote idee dat het zogezegd wel eens waarheid zou kunnen zijn.
Is het dan zo broodnodig je mening en je problemen op te dringen aan een vreemd persoon? Ik vermoed van wel , anders zouden zoveel mensen het niet doen.

Bij deze, Delphine, 20 jaar, eeuwige single, aangenaam

4 Responses to “Randomness”

  1. bartjee January 13, 2011 at 9:12 pm #

    Yeeeeey, welcome in the blog-world 😀 😀

    • dtotheelphie January 13, 2011 at 9:23 pm #

      we zullen zien als et me nog lang zal bevallen :p vind ma saai zo

      • gezoutenhostie January 13, 2011 at 9:41 pm #

        Alle begin is lastig,
        gewoon volhouden, gedachten neertypen en de rest zal volgen. Voor je het weet heb je een mooie, deftige blog.

        Het begint alvast goed dus nu gewoon elk moment beter willen doen, leuke onderwerpen en vooral je eigen ding.

      • dtotheelphie January 13, 2011 at 9:58 pm #

        bedankt voor de raad !

Leave a Reply

